Kundservice: 08 – 400 22 620
Vd: Oscar Lundberg
Chefredaktör: Myrna Whitaker
Ägare: Lundros, ett fristående,
(redaktionellt oberoende bolag)
Org nr: 556856-4594
[email protected]
En Smart Chatbot utvecklas för att kunna interagera som kundassistent genom artificiell intelligens. Det är mjukvaruutvecklingsföretaget Seavus som vill ta kundtjänst och support, försäljning och e-handel till en ny nivå.
– Vi är speciellt stolta över vår Smart AI Chatbot, som kan fungera som en digital assistent och till och med rådgivare på banken eller någon annan bransch. Fram till nu har chatbots främst varit designade för konversationer med ett antal fördefinierade frågor. Seavus Chatbot är mer mogen jämfört med andra chatbots efter som den är byggd med Artificiell Intelligens, säger Marija Nikova, Divisionschef för Banking and Finance på Seavus, i ett pressmeddelande.
Seavus, som är en konsult- och mjukvaruutvecklare, har skapat Smart Chatbot. Den kan känna igen och förstå vad användaren efter och lär sig mer från varje interaktion den möts av.
Den kan användas i olika branscher, till exempel inom banksektorn, telekom, restaurangbranschen och inom hälsa- och sjukvård. Den är även integrerad med sociala kanaler, såsom Facebook och Skype.
Kundservice: 08 – 400 22 620
Vd: Oscar Lundberg
Chefredaktör: Myrna Whitaker
Ägare: Lundros, ett fristående,
(redaktionellt oberoende bolag)
Org nr: 556856-4594
[email protected]
Copyright 2021 – 2025 | Branschaktuellt Sverige AB