Mässor
2 min lästid

Populär mässa för branschen siktar mot Malmö

19:e december 2021, 15:46
Photo: News Oresund, Flickr (CC BY 2.0)
Photo: News Oresund, Flickr (CC BY 2.0)
Myrna Whitaker Myrna Whitaker
Like 0

Den 9–10 februari är det dags för årets första upplaga av FastighetsMässan och 2022-års premiärmässa för fastighetsbranschen. Möt beslutsfattare face-to face- och kläm in flera månaders kundmöten på två dagar– på ett tryggt och säkert sätt.

Som tidigare annonserats är Branschaktuellt officiell mediapartner till FastighetsMässan. Ett samarbete som inleddes 2018 och som nu fortsätter i södra Sverige där den populära mässan äger rum nästa gång. 

– ”Det känns väldigt roligt att fortsatta vårt givande samarbete tillsammans med Branschaktuellt som officiell mediapartner. Vårt långsiktiga samarbete har precis börjat och det är ett strategiskt beslut vi är mycket nöjda med.” Victoria Ahlberg, Projektledare för FastighetsMässan.

När siktet är inställt på Malmö kan vi blicka tillbaka på ett lyckat event i Kistamässan i Stockholm. FastighetsMässan visade att det traditionella mässkonceptet inte bara håller, utan också är väldigt efterlängtat, berättar Victoria där nöjda utställare, rätt besökare och ett skarpt seminarieprogram blev en framgång på alla sätt.

– ”Årets mässa i Stockholm var mycket lyckad, välbesökt och väl arrangerad. Det har verkligen varit efterlängtat att få komma ut och träffa branschen igen. De som besökt mässan vill verkligen vara på plats och träffa utställarna för att ta del av det senaste inom branschen. Vi är glada att kunnat erbjuda en mötesplats där man ännu en gång fått möjlighet att göra affärer och knyta nya kontakter säger Victoria Ahlberg”.

Samtidigt sker en digital omställning i mässbranschen. Parallellt med mässans roll som en fysisk och affärsskapande mötesplats vill FastighetsMässan på sikt kunna bredda och integrera fler digitala verktyg i kombination av fysiska och digitala mötesrum.

– ”Vi kan se efter vår första genomförda mässa vikten av det fysiska mötet men också utvecklingen framåt då vi under de senaste, snart två åren verkat allt mer digitalt. Den digitala satsningen har därför, än mer, blivit en viktigare del i vår kommunikationsplan. Inte minst i vårt samarbete tillsammans med Branschaktuellt”, avslutar Victoria Ahlberg.

FastighetsMässan Syd är mässan för dig som vill expandera, lansera eller förädla din närvaro i södra Sverige. En dedikerad mötesplats för södra Sverige är avgörande för affärsrelationerna i regionen. Vi ses i Malmö 9–10 februari 2022!

#digitalisering #easyfairs #fastighetsbranschen #fastighetsmässan #fastighetsmässan malmö #fastighetsmässan syd #fastighetssäkerhet #malmö #malmömässan #samarbete
Like
0
Dislike
0
Love
0
Angry
0