Byggindustrin
1 min lästid

SISAB tar hjälp för nöjdare kunder

17:e maj 2024, 08:25
SISAB tar hjälp för nöjdare kunder
Bildkälla: AktivBo.
Anna Broberg Anna Broberg
Like 0

SISAB förvaltar ungefär 600 skolor och förskolor i Stockholm. De har identifierat förbättringspotential i flera av kundnöjdhetsarbets olika delar och i en upphandling letade man efter en full-servicepartner för att kunna ta nödvändiga steg mot en bättre kundreseuppföljning.

– Efter att vi internt kartlagt hur vi vill utveckla vårt arbete med kundundersökningar landade vi i en kravställning i vår upphandling där vi både får stöd i genomförande av undersökningarna och i analysen av resultatet. Det känns därför väldigt roligt att kunna inleda ett samarbete med AktivBo. Med stöd av plattformen AktivBo Analytics får vi möjlighet att integrerat följa upp flera viktiga kontaktytor i kundresan och samtidig jämföra resultaten mot andra samhällsfastigheter, säger Sanna Stålhammar, förvaltningsutvecklare på SISAB.

– Att SISAB väljer att intensifiera sitt kundnöjdhetsarbete tillsammans med oss är mycket glädjande. Det är verkligen ett kvitto på att vår satsning mot att erbjuda branschledande tjänster för fastighetsägare som äger och förvaltar lokaler ger resultat. Inom segmentet finns behov av att kunna arbeta med kundinsikter på modernare sätt, så vi ser naturligt en stor potential, säger Martin Talme, Affärs- och produktchef på AktivBo.

#aktivbo #sisab
Like
0
Dislike
0
Love
0
Angry
0