2021-06-03 Missa inte höstens viktigaste fastighetsträff https://branschaktuellt.se/wp-content/uploads/2020/09/Branschaktuellt-FMSTO-1.png

Missa inte höstens viktigaste fastighetsträff

Nyheter

FastighetsMässan går av stapeln den 24–25 november 2021 i Stockholm. Som tidigare annonserats blir Branschaktuellt officiell mediapartner till den populära mässan.

2018 inleddes ett mycket givande samarbete mellan FastighetsMässan och Branschaktuellt. Nu tar parterna ytterligare ett steg då Branschaktuellt blir officiell mediapartner till FastighetsMässan.

– ”Att ta rätt strategiska beslut och välja partners för att ta FastighetsMässan framåt är alltid högsta prioritet, därför känns det extra kul att välkomna Branschaktuellt som officiell mediapartner. Vi ser givetvis långsiktigt på samarbetet och ser fram emot att utveckla mötesplatsen tillsammans genom rätt kanaler” Victoria Ahlberg, Projektledare för FastighetsMässan.

Kontinuerlig bevakning
Med hjälp av Branschaktuellt får du hela programmet, talare, aktiviteter och information i form av digitala nyhetsbrev samt TV-inslag – kontinuerligt uppdaterat. Branschaktuellts vd Oscar Lundberg är mycket nöjd över att samarbetet nu går in i en ny fas.

– ”Teamet bakom FastighetsMässan har skapat en mötesplats med aktuellt innehåll och givande möten. I samband med partnerskapet utökar vi vår bevakning på fastighetssektorn och skapar nya format för våra läsare att ta del av, säger Oscar Lundberg.

Mässan nysatsar
FastighetsMässan kommer att genomföras den 24–25 november 2021 i Stockholm. Mässan har blivit alltmer populär och inför årets upplaga fokuserar vi på förvaltning och utveckling av befintliga fastigheter, tillsammans med fastighetssäkerhet och utemiljö.

– ”Vi kan se att intresset och uppskattningen från besökare ökat i och med vårt förtydligande av mötesplatsen. Branschaktuellt blir en viktig del av denna nya satsning för att nå ut till relevanta besökare för mässan”, säger Victoria Ahlberg.

Digital omställning
Samtidigt sker en digital omställning i mässbranschen. Parallellt med mässans roll som en fysisk och affärsskapande mötesplats vill FastighetsMässan på sikt kunna bredda och integrera fler digitala verktyg i kombination av fysiska och digitala mötesrum.

– ”Detta år har på flera plan spelat en stor roll för utvecklingen av vår produkt. Det har å ena sidan bevisat hur viktig funktion det fysiska mötet har för affärer och relationer, men också tvingat oss att tänka i nya banor kring kommunikation. Den digitala satsningen har alltid varit prioriterad i vår kommunikationsplan, men nu förstärker vi ytterligare genom att satsa på samarbetet med Branschaktuellt”, avslutar Victoria Ahlberg.

Missa inget!

Prenumerera på Branschaktuellt's nyhetsbrev - det är helt kostnadsfritt!