Kundservice: 08 – 400 22 620
Vd: Oscar Lundberg
Chefredaktör: Myrna Whitaker
Ägare: Lundros, ett fristående,
(redaktionellt oberoende bolag)
Org nr: 556856-4594
[email protected]
– Detta är inte bara en uppdatering utan det är en helt ny resursplanerare. Vi har lyssnat noga på feedback från våra användare och resultatet är en lösning som verkligen tar itu med de utmaningar byggbranschen står inför, säger Brede Barosen, produktchef på SmartDok.
Fyra huvudförbättringar:
● Schemaläggning för skiftarbete: Den nya skiftplaneraren gör det enkelt att planera och få överblick över de anställdas arbetstider, utan onödigt krångel.
● Filtrering av kompetens: Full överblick över de anställdas kompetens gör det enklare att tilldela rätt person till rätt uppgift, vilket optimerar projektens effektivitet.
● Flexibel periodvisning: Användare kan enkelt justera visningsperioden (dag, vecka, månad) för att få exakt den överblick de behöver, när de behöver den.
● Personal och maskiner: En helt ny funktionalitet som gör det möjligt att koppla personal med maskiner, vilket ger bättre kontroll över all resursanvändning.
Tillgängligt överallt
Den nya resursplaneraren är tillgänglig att se både online och i SmartDok-appen, vilket ger användarna flexibiliteten att ha en tydlig översikt var de än befinner sig.
Om SmartDok
SmartDok är ett ledande system för projektrapportering inom bygg-och anläggningsbranschen, med över 85 000 användare. Företagets lösningar hjälper företag att effektivisera verksamheten, förbättra kommunikationen och öka lönsamheten.
Klicka här för att läsa mer om resursplaneraren.
Kundservice: 08 – 400 22 620
Vd: Oscar Lundberg
Chefredaktör: Myrna Whitaker
Ägare: Lundros, ett fristående,
(redaktionellt oberoende bolag)
Org nr: 556856-4594
[email protected]
Copyright 2021 – 2025 | Branschaktuellt Sverige AB